Despre campanie

În luna martie 2010 a debutat campania “Dinţişorul cel Viteaz” – o campanie de conştientizare a importanţei sănătăţii orale în rândul preşcolarilor.
Campania “Dinţişorul cel Viteaz” îşi propune să ajungă, pe tot parcursul anului 2010, în cât mai multe grădiniţe din Bucureşti şi să transmită preşcolarilor, prin intermediului jocului, cât de importantă este sănătatea orală şi menţinerea acesteia.

Sub deviza “Vizoo ţi-aduce siropel, dar şi dinţişori model” s-au implicat în această campanie: dr. Laura Caraivan, medic stomatolog, mascota Vizoo – un personaj simpatic şi foarte iubit de copii şi Europlant Internaţional – una dintre cele mai importante companii româneşti producătoare de siropuri 100% naturale.

În grădiniţe, copiii îl întâmpină pe Vizoo, bucuroşi că au ocazia să interacţioneze cu o mascotă prietenoasă. Medicul stomatolog Laura Caraivan le explică celor mici că dinţii sănătoşi se menţin cu o igienă corectă şi cu o alimentaţie sănătoasă şi copiii sunt sfătuiţi să acorde dinţişorilor o atenţie deosebită: „Igiena cavităţii bucale corect instituită şi menţinută reprezintă cheia diminuării sau chiar a lipsei apariţiei afecţiunilor buco-dentare. Nu trebuie ignorată importanţa alimentelor cu rol protector asupra dinţilor, dar mai ales a celor cu puternic efect cariogen.”

La finalul activităţii, micuţii se joacă cu Vizoo şi sunt răsplătiţi cu o sticlă de sirop Europlant presat la rece, 100% natural, fără coloranţi sau conservanţi, cu un gust delicios.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: